Hubungi Kami
Pengiklanan Xpress
Lebih daripada 600 produk dijual disini
Khusus untuk anda ↓

sabun hilang resdung hirudo

RM 10
Condition: Baru [New]
Penjual: Mohd Fazdil
Dalam Stok.
(Harga produk tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0134130156




Sedikit penerangan tentang produk:
Produk sabun resdung hirudo ini banyak manfaatnya salah satunya dapat menghilangkan jerawat & jeragat, melicin dan melembutkan kulit dan mencerahkan kulit.
Sabun ini juga dapat menghilangkan kelimumur di kepala dan merupakan anti penuaan sehingga nampak seperti awet muda.Kemudian banyak lagi faedahnya seperti menyingkirkan kotoran dan bau badan serta dapat merawat pelbagai masalah kulit.Bukan itu sahaja produk ini juga telah terjamin halal dan kualitinya dari Kementerian Kesihatan Malaysia Nombor Notification NOT100201329K

Produk Halal
berat bersih 50g
produk keluaran bumiputera
Muslim produk
Lihat Detail

children's early education membantu anak anda menjadi lebih bijak

RM 120/set
Condition: Baru [New]
Penjual: Abdul Ahmadil Razman
Dalam Stok.
Free Postage untuk Seluruh Malaysia
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0194750079

Sedikit penerangan tentang produk:
Selamat sejahtara tuan/puan hari ini saya ada produk yang dapat membantu anak anda
untuk menjadi seorang yang bijak dalam akademik salah satunya teknik belajar
membaca.Anak-anak anda akan mudah belajar dan mudah faham dengan edisi ini kerana
bukan sekadar buku sahaja tapi video cd.Harga sebenar 1 set RM180 hingga RM200 tapi
harga diskaun hanya lah RM120 sahaja.Pakej set yang akan anda dapat secara kombo
dengan harga yang berpatutan.
1. 1 set of Bilingual (Bahasa Melayu and English) Book 11 titles in 1 - 200 pages
2. 1 set of CD - 25 books in 1 CD - 526 pages (printable softcopy)
3. 1 set of CD - 15 Bilingual Videos (Kid Songs)
4. 1 set of Animation Stationary
5. 1 set of Animation Color Pencils
6. 1 set of Animation Crayon
7. 1 set of Animation Ruler
8. 1 set of Animation Sharpener
9. 1 set of Mini Animation Puzzle
10. 1 set of EVA 3D Puzzle
11. 1 set of Animation Scratch Pad
12. 1 set of Animation Writing Pad
13. 1 set of Animation Coloring Pad
14. 1 set of Animation Stamp
15. 1 set of Animation Keychain.
Dengan set ini anak anda akan dapat memahami pelajaran dan seronok dengan pelajaran
yang happily.Bukan itu sahaja bonus yang anda akan dapat ialah Free Postage untuk seluruh Malaysia.
Lihat Detail

ivmist merawat berbagai penyakit

RM 25
Condition: Baru [New]
Harga sebenar RM29.90 harga selepas diskaun 15% hanya RM25 Sahaja.

(Harga produk tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
ivmist

Sedikit penerangan tentang produk:

Ivmist yang tidak asing lagi sudah dikenali ramai kerana keberkesanannya dalam menyembuh beberapa penyakit seperti resdung, menghilangkan migrain, menghilangkan sakit kepala, menghilangkan jerawat & jeragat kronik, menghilangkan selsema yang berpanjangan, menghilangkan bersin, senggugut, buasir, menghilangkan sakit gigi & sakit mata, menghilangkan sakit pinggang, menghilangkan panau, menghilangkan terkena air panas, menghilangkan gout, menghilangkan kuku cekam, menghilangkan gigitan serangga bisa, mengawal rambut gugur.

Ivmist ini dibuat daripada 100% ramuan asli herba yang diperkayakan dengan khasiat yang telah diperakui keberkesanannya. Bahan yang ada dalam Ivmist ialah habbatus sauda, saffron, serai, limau purut, minyak argan, minyak eucalyptus, minyak kelapa dara, minyak halia, ekstrak pudina, dan halia bara.

Ubat ini juga telah disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia bahawa kandungan dalam ubat ini selamat digunakan. Nombor perakuan Kementerian Kesihatan Malaysia NOT140703823K

Harga sebenar RM29.90

Harga promosi RM25

Jika anda membeli lebih dari 8 botol kami akan berikan free postage Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak.
Lihat Detail

MIKA INSTANT SHAWL (GREY)

RM 62.00
Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)

Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
7714009


Sedikit Penerangan tentang produk:
Size = Length :195cm Width : 70cm
Material = Chiffon + Cotton Inner
Other (2 piece)
Lihat Detail

gurun emas piarum mariami

RM 36.00
Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)

Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078

Penerangan tentang produk:
Content: 500gm of Piarum (Mariami) Dates
Kandungan: 500gm Kurma Piarum (Mariami)
Description / Diskripsi:
Description / Diskripsi:
Enjoy Omni Mal’s quality, hygienic and delicious dates and dried fruits with your family and loved ones, with our Gurun Emas Piarum box highlighting good quality Piarum (Mariami) dates that are soft & delicious in taste.
Nikmatilah kurma dan buah-buahan kering kami yang berkualiti, bersih dan lazat dalam siri kotak dan kanister bersama keluarga dan orang yang tersayang.
Kurma Piarum Gurun Emas merupakan kurma piarum yang berkualiti tinggi yang mempunyai rasa yang lazat dan lembut. Award & Certifications / Penganugerahan & Pensijilan:


7714009
Lihat Detail

penyangkut basikal yang dipasang pada kereta

RM 100
Condition: Preloved
M1E
Dalam Stok.
(Harga produk tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078

Sedikit penerangan tentang produk:
Penyangkut basikal yang dipasang pada kereta.Penyangkut basikal ini pernah dipasang pada kereta kancil.Boleh dicuba untuk kereta-kereta lain juga.Boleh datang untuk melihat sendiri.Harga boleh runding sikit.
Lihat Detail

Pilihan Takdir

RM 27
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Alsya Khairin

Reference :Lovenovel

No ISBN : 978-967-0907-23-9

Sipnosis
“Kau ingat ni perempuan. Sekali kau cari pasal dengan aku, seumur hidup aku takkan lepaskan kau!”

Disebabkan keberaniannya menentang si pembuli nombor satu kolej mereka, kehidupan Azeeza terganggu. Pelbagai ancaman dan ugutan dia terima, namun itu tidak mematahkan semangatnya. Bagi Azeeza, lelaki pengecut itu hanya tahu menindas orang lain tanpa hati dan perasaan. Dia sedikit pun tidak takut mahupun gentar.

Namun tidak bagi Qaiser Hafiy, egonya dicabar oleh seorang perempuan yang entah dari mana datangnya. Tumbukan pertama yang hinggap di pipinya takkan dia lupakan sampai bila-bila. Keberanian dan ketenangan si gadis mencabar kelakiannya serta menyemarakkan lagi rasa dendam dalam diri Qaiser. Belum pernah dia diperkotak-katikkan sebegini rupa. Qaiser bengang. Pelbagai cara dilakukan untuk menyeksa Azeeza tetapi semuanya gagal.

“Kau dengar sini baik-baik, pergilah kalau kau nak pergi tapi jangan ingat kau boleh lepas daripada aku. Kau tahu apa masalah aku? Aku ni seorang pendendam. Sekali aku berdendam, seumur hidup kau takkan tenteram!”- Qaiser Hafiy.

Disebabkan kesalahan orang lain, kebencian Azeeza kepada Qaiser semakin bertambah, lalu dia mengambil keputusan untuk melarikan diri tanpa memberi ruang kepada lelaki itu untuk menjelaskan letak duduk perkara yang sebenar. Azeeza berharap dengan melarikan diri, tidak akan wujud lagi pertemuan dengan lelaki yang banyak menciptakan luka dalam hatinya.

Tetapi takdir berkehendak lain, Qaiser hadir kembali demi memburu sebuah kemaafan. Kini, dia terpaksa menerima apabila takdir meletakkan dia di bawah satu bumbung dengan lelaki yang telah memusnahkan masa depannya. Siapa Qaiser dalam hidup Azeeza yang sebenarnya? Adakah kemaafan akan Qaiser perolehi? Apa kaitan Puan Qarina dan Tuan Abbas dalam kehidupan mereka? Terlalu banyak persoalan, hanya takdir yang mampu menjawab segalanya.
119.2122
Lihat Detail

Dia Bukan Arissa

RM 18
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Syaida Ilmuna

Reference :Alaf 21

No ISBN : 978-983-124-892-8

Sipnosis
Arissa mati dibunuh? Arlisa panik melihat kakak kembarnya yang sudah dua tahun menghilang dan kini muncul semula, terbaring berlumuran darah di rumahnya.

“Kalau kau tak nak dituduh membunuh kakak kau dan meringkuk dalam penjara, kau kena ikut cakap aku. Kau mesti menyamar jadi Arissa! Mayat ni biar aku yang uruskan,” ujar lelaki yang tidak dikenali yang datang tiba-tiba.

Arlisa terpaksa menurut. Dia ke rumah ‘mertuanya’ menyamar sebagai ‘menantu’ Puan Murni, ‘ibu’ Ameera dan... ‘isteri’ Adam! Barulah dia tahu siapa Arissa selama menghilangkan diri. Satu rumah membenci Arissa kerana kejahatannya. Sedangkan sifat Arlisa berbeza dengan Arissa. Bagaimana Arlisa hendak berhadapan dengan semua ini? Bagaimana dia nak berdepan dengan Adam? Adam melayannya mesra bagai seorang suami. Ahh... payah! Memang payah!

Arlisa perlu lakukan sesuatu... tapi apa? Dia adalah dia, bukan Arissa. Dan dia mula jatuh cinta pada... Oh, tak mungkin. Adam tak cintakan dia. Adam cintakan Arissa yang sebenar. Tanpa mereka sedar, semua yang terjadi adalah komplot yang dirancang!
119.2122
Lihat Detail

Imam Mudaku Romantik

RM 28
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Izzah Haneefa

Reference :Karya Seni

No ISBN : 978-967-0246-66-6

Sipnosis
“Laila, kita qiamullail, jom?” - Faqih
“Kenapa?” - Khalisah
“Kita solat tahajud sama-sama.”
“Hah? Wajib ke?”
“Memanglah tak wajib. Nak masuk syurga sama-sama tak?”
Nasib kaulah, Khalisah! Kau yang beria-ia sangat nak suami imam atau ustaz, kan? Nah, sekarang kau tanggunglah kalau kena ceramah dengan dia!
LAILA KHALISAH, pemilik butik Pinkwears yang sememangnya mengimpikan seseorang yang bergelar imam muda atau ustaz menjadi suaminya. Kemunculan MUHAMMAD FAQIH dalam kehidupannya telah banyak mengubah isi keluarga wanita itu.
Si Faqih pula pandai menambat hati isterinya. Sekeping kad besar yang tertulis I Love You, Laila di cermin hadapan Peugeot 508 berwarna putih bersama lambakan ros merah di sekelilingnya merupakan kejutan untuk cinta hatinya itu.
Masjid yang dibina oleh mereka diserikan lagi apabila Laila Khalisah disahkan hamil kembar. Namun, pada usia perkahwinan yang masih setahun jagung itu, kebahagiaan mereka diragut dengan fitnah yang dilemparkan oleh Izham, bekas tunang Khalisah. Izham muncul kembali menagih cinta Khalisah.
“Khalisah sendiri tak tahu anak siapa yang ada dalam kandungannya sekarang. Sebab selain dengan suaminya, Khalisah sebenarnya dah banyak kali tidur dengan saya, semenjak dia belum berkahwin dengan Faqih lagi.” – IZHAM
Campur tangan kedua ibu bapa mereka menambahkan lagi keperitan hidup rumah tangga mereka. Disebabkan fitnah itu Faqih dan Khalisah dipisahkan. Khalisah dihalau dari rumah oleh ibu mertuanya. Manakala, mama Khalisah pula meninggalkannya di satu tempat yang asing baginya.
“Laila, di mana Laila sekarang? Khalifah-khalifah kecil kita dah lahir ke belum? Abang minta maaf sangat kerana abang tak mampu bersama-sama Laila menyambut kelahiran khalifah-khalifah kecil kita.”
Adakah bahagia milik mereka?
119.2122
Lihat Detail

Tergolek Hatiku Kerana Kamu

RM 27
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Imanisa Riana

Reference :Gedebook

No ISBN : 978-967-0185-64-4

Sipnosis
​Kehilangan insan tersayang telah mengubah episod hidupnya. Daripada gembira berfoya-foya dengan harta yang tidak akan luak hingga ke anak cucu, bertukar menjadi punca utama nyawanya diburu.

Kehadiran Israr dalam hidup Tengku Kiesha Kalila telah menyemai cinta baru. Namun status suami isteri antara Tengku Kiesha dengan pengawal peribadinya, gagal disahihkan. Tengku Budriz mengambil kesempatan dalam kesempitan Tengku Kiesha.

“Kenapa tenung abang macam tu? Kiesha kena ingat Kiesha masih berpuasa. Jangan nanti terbatal puasa sedangkan tak sampai sejam lagi nak berbuka. Abang ni tak apalah sebab tak puasa.” Israr

Raja Azrin yang telah meragut kesucian dirinya kembali menjilat ludah sendiri, dan berharap Tengku Kiesha akan menjadi pengganti suri hidupnya.

“I cuma bagi you peluang yang you dah terlepas. Terima je, Kiesha. Bukan ke you cintakan 1?” Raja Azrin

Tengku Kiesha dipaksa bernikah dengan Tengku Budriz, dan kelemahan yang ditonjolkan merupakan perangkap untuk Tengku Budriz dan bondanya.

“Riz, dah gila ke? Sebulan mana lepas edah Kiesha lagi. Tu pun kalau betul suami Kiesha meninggal dunia. Kalau bukan, Kiesha haram dinikahi.” Tengku Kiesha

“Walau berjuta you nak bayar, I tak akan lepaskan Kiesha. Sekali I dapat dia, selamanya dia akan bersama I.” Tengku Budriz

Adakah mereka benar-benar ingin memiliki Tengku Kiesha? Atau sekadar suatu rebutan yang menjulang juara?
119.2122
Lihat Detail

Maharaja Napoleon

RM 24
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Abdul Latip bin Talib

Reference :PTS

No ISBN : 978-967-411-642-2

Sipnosis
Waktu ini Napoleon sudah merajai Eropah. Satu per satu medan tempur dia kuasai.

Tidak ada kuasa yang dapat berkata tidak kepada Napoleon Bonaparte. Baik dalam negara, mahupun luar negara.

Empayar Perancis semakin kuat. Sehingga Napoleon Bonaparte mendapat gelaran tertinggi, iaitu Maharaja Napoleon.

Namun semua itu berubah apabila Maharaja Napoleon bersama dengan 650,00 Orang tentera, berarak ke Empayar Rusia.

Apa akhirnya empayar ini?
119.2122
Lihat Detail

Sebab Saya Suka Dia

RM 23
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Ellyne Alyana

Reference :Fajar Pakeer

No ISBN : 978-967-365-162-7

Sipnosis
Dia seorang gadis yang sempurna serba-serbi sehinggalah Muhammad Amirul Adib muncul dalam hidupnya dan merosakkan segala-gala yang telah dirancang rapi.

“Awak tahu tak betapa berdosanya seorang isteri jika menyimpan perasaan istimewa terhadap lelaki lain yang bukan suami? Afrina Airisya, saya tak nak jadi suami dayus! Ya, hubungan ni baru sahaja nak bernafas. Tapi tak bermakna awak boleh lakukan apa yang awak nak! Saya tak nak terjerat sama dalam jurang maksiat yang bakal awak lakukan dengan bekas tunang awak tu!”

“So? Aku bukannya milik kau, Amirul Adib! Bukan milik kau untuk kau paksa aku buat itu dan ini!”

“Kau milik aku, Afrina Airisya. Semuanya milik aku. Jangan paksa aku untuk tuntut apa yang sepatutnya aku dapat malam semalam! Aku suami kau, ingat tu.”

Tidak . Tidak dan tidak mungkin dia akan mencintai Muhammad Amirul Adib sedangkan dia percaya bahawa hatinya telah kukuh bersama lelaki yang mencintainya sepenuh hati, Afif Ezaniey. Ya , Adib pernah menjadi lelaki yang didambanya suatu ketika dahulu tetapi itu adalah cerita yang lama dan dia harus bangkit daripada terus mencintai lelaki yang tidak mungkin akan mencintainya kembali.

“Adib, awak tak cintakan saya. Dan saya pun tak cintakan awak. Kenapa masih hendak teruskan perkahwinan ini? Saya pun ada life! Saya pun hendak hidup macam orang lain! Jadi, lepaskanlah saya. Saya yakin saya boleh hidup bahagia dengan Ezaniey!”

“Apa dia? Saya tak cintakan awak dan awak pun tak cintakan saya. Siapa awak nak duga hati saya?

Adakah hubungan mereka akan menemui kegagalan pada akhirnya? Mampukah mereka melengkapi antara satu sama lain? Adakah Ezaniey akan kekal di hati Afrina Airisya atau Amirul Adib yang sentiasa berada di sudut hati Afrina Airisya yang paling dalam? Sebab saya suka dia… empat sebab saya suka dia…

“Sebab saya suka dia... Pertama, tiada sebab. Kedua, tiada sebab. Ketiga, tiada sebab. Dalam cinta, tak sepatutnya ada sebab mengapa kita cintakan dia kerana jika benar kita cintakan seseorang itu, kita tidak akan memandang segala kelebihan dan kekurangannya. Airisy cuma sayangkan abang dan jangan harap abang boleh tinggalkan Airisy.”
119.2122
Lihat Detail

Dia Tunang Aku!

RM 27.90
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Dhieya Adlynna

Reference :Buku Prima

No ISBN : 978-967-0535-22-7

Sipnosis
Dzaquan serba salah. Dia dalam dilema. Menerima ‘lamaran’ daripada Datuk Zaman atau berpisah dengan adik-adiknya? Menerima, bermakna dia akan melukakan sekeping hati seorang gadis yang tidak bersalah. Menolak, bermakna dia sanggup dipisahkan dengan adik-adiknya. Sudahnya, dia nekad. Satu keputusan harus dibuat. Dia terpaksa menjadi orang yang pentingkan diri sendiri demi mempertahankan adik-adiknya. Tapi, sanggupkah dia melukakan hati dan perasaan Aneesa, sedangkan dia tahu tiada ruang untuknya di hati itu?Aneesa pula sudah geleng kepala.Mr.Waiter? Rasa macam tak percaya saja dengan apa yang baru didengari daripada mulut rakannya itu. Terpikat dengan Dzaquan a.k.a tunang aku? Apa lebihnya Dzaquan, sampaikan dia menjadi kegilaan ramai perempuan di luar sana? Dah buta ke mata mereka? Dzaquan yang selekeh dan berambut panjang itu pula, dikatakan kacak dengan rambutnya diikat kemas? Senyuman dia boleh buat angau, suara dan layanan dia boleh buat jatuh cinta? Sah! Mereka semua dah tak betul! Tapi sejak bila pulak dia jadi waiter di CafĂ© S2? Kenapa dia langsung tak cakap pada aku? Aku kan tunang dia? Eh, kejap. Sejak bila aku akui dia sebagai tunang? Mereka bertunang pun kerana kedegilan papa. Di hatinya hanya ada Amsyar. Cinta aku hanya untuk Amsyar dan bukannya Mr.Waiter seperti Dzaquan tu!

“Ikatan yang ada di antara kita ni, tak penting ke untuk kau?” - Dzaquan

“Aku tak sangka orang macam kau hanya pentingkan diri sendiri! Yang boleh dibeli dengan wang ringgit! Aku benci kau! Aku benci kau!” - Aneesa
119.2122
Lihat Detail

Seseorang Untuk Dinikahi

RM 26
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Ratu Bulan

Reference :Fajar Pakeer

No ISBN : 978-967-365-1894

Sipnosis
Jatuh cinta. Bercinta .Putus cinta . bercinta kembali.

Itu sudah jadi rutin hidup Nur Arissa. walaupun sudah banyak kali dikecewakan , tetapi dia tidak pernah membenci cinta atau menutup pintu hatinya . Dia tetap memburu cinta sejati kerana dia percaya , Selagi ada usaha , dia tentu akan bertemu dengan cinta sejati . Namun , tanpa diduga , dia terjatuh cinta dengan sahabatnya sendiri , Nazwan Syah .

Cinta perlu dicari . Nak cari cinta kita perlu ada usaha . Macam mana nak berusaha ? itulah yang dikatakan memburu cinta - Arissa .

Nazwan Syah bukan lelaki yang mudah untuk mencintai seseorang biarpun dia rapat dan baik dengan Arissa memikat Nazwan . Apatah lagi cintanya itu sering ditentang oleh dua orang kawan mereka , Luqman dan Sarah , yang licik mengatur rancangan jahat mereka. Namun , Arissa tidak peduli . Dia terus melamar nazwan sebagai kekasihnya .

"Nazwan , jom jom kita dating ; ujar Arissa tanpa berkias - kias lagi . "jangan setuju , Nazwan . dia dah gila ," ujar Luqman mendesak Nazwan menolak .

"jomlah dating," ujar Arissa dengan manja separuh gedik . "okey," jawab Nazwan pendek. "what?" sarah dan luqman memandang Nazwan . "yes!" sorak Arissa gembira.

Namum , Nazwan tidak pernah serius. setelah berlaku suatu insiden, kedua - dua keluarga berpakat hendak mengikat mereka berdua dengan tali pertunangan . ketika pertunangan itu berlangsung, Nazwan mengambil keputusan melarikan diri ke luar Negara . kecewa memang kecewa , tetapi Arissa tetap menjalani kehidupannya tanpa Nazwan di sisi .

Dua tahun berlalu , ketika hati semakin sembuh , muncul Mr . Iphone yang menceriakan hari - harinya . Dalam masa yang sama juga , Nazwan muncul semula dalam hidupnya . mampukah cinta lama berputik kembali ? Dan apa yang Nazwan sembunyikan daripada Arissa selama ini ? 
119.2122
Lihat Detail

Suamiku Paling Sweet

RM 29
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Anjell

Reference :Karya Seni

No ISBN : 978-967-0246-84-0

Sipnosis
“Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama,

Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan.

Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun.

Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya

pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya.

“Macam mana cincin ni ada kat sini?” - IZZ

“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA

“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz.

Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya.

Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk

Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya. Dan Qisya tahu satu rahsia besar! Rahsia

yang buat air matanya tak henti-henti mengalir. Rahsia yang buatkan Qisya mahu cium tangan Izz untuk meminta keampunan.

Buatkan dia mahu peluk Izz ketat-ketat sebagai tanda terima kasih tak terkira. Sesungguhnya Izz tahu segalanya.
119.2122
Lihat Detail

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta

RM 30
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Ailah Diela

Reference :October

No ISBN : 978-967-0707-16-7

Sipnosis
I want a girl with a short skirt,

And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang menyakitkan, menembak dengan pandangan mata… dan mampu juga menembak hingga menusuk ke dalam hati Maira sehingga Maira dapat rasakan… sesuatu!

“Kau pernah pakai tudung tak? Umi cakap, rambut perempuan tu aurat. Kenapa kau tak pakai? You must look so beautiful when you wear the scarf. I can imagine that. Mesti kau nampak cute gila kan?”

Maira semakin gelisah apabila ada satu rasa yang dia sendiri tidak pasti apabila bersama dengan Gun, lelaki yang dulunya dia gelarkan sebagai mr. naughty. Tapi bagaimana dengan tunangnya, Fatah? Mr. handsome yang selama ini Maira rasakan paling handsome, paling romantik dan mempunyai senyuman yang paling menawan itu? Adakah Maira telah curang dengan tunangnya sendiri? Ohhh… macam tak sesuai aje! Baginya, Fatah tetap segala-galanya. Gun hanyalah sesuatu yang belum pasti.

Adakah Gun telah berjaya membuatkan hati Maira berubah arah? Adakah hati Gun juga berjaya ditawan oleh Maira, seorang gadis yang penuh persona dan sentiasa dapat memikat mana-mana lelaki yang memandangnya? Dan adakah Fatah akan menerima semua itu dengan hati yang terbuka tanpa mahu mempertahankan cintanya terhadap Maira?

“It’s true, my lovely hubby. You are the most handsome guy that I have ever meet. Mata yang memukau pandangan. Hidung yang macho. Bibir yang tersangatlah seksi. Dan janggut kambing yang very interesting!”
119.2122
Lihat Detail

Abdul Rahman Bin Auf

RM 22
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Al Ghazali

Reference :PTS

No ISBN : 978-967-408-143-0

Sipnosis
Kisah hidup Abdul Rahman bin Auf sejak beliau dari kecil sehingga wafat. Kisah bagaimana beliau memeluk Islam, bagaimana dia mula-mula sampai ke Madinah dan banyak lagi kisah menarik.
119.2122
Lihat Detail
 
Copyright © 2014. BukaBaju Template - Design: Gusti Adnyana