Epm gold premium


Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)

Hubungi : 016-4650338

Detail produk:
Dapatkan epm gold premium pil seks lelaki

Epm Gold Premium adalah antara pil seks lelaki yang laris di Malaysia

Hanya original dari saya dan jaminan wang dipulangkan serta merta jika tak original

Hanya dengan www.rahsiafirdaus.com

Sebarang pertanyaan hubungi saya Firdaus 016-4650338
Lihat Detail

HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI

RM 35

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)

Hanya tinggal 1 didalam stok!



Detail produk:
Sinopsis
WARFEEN WARDAH mempunyai impian untuk membina rumah tangga bersama lelaki ilihannya, Daniel Elhan. Sayangnya, sekian lama dia menanti masih belum ada sebarang tanda di jari. Bukan kerana tak sabar menanti tetapi Daniel Elhan hanya pandai menabur janji hinggalah suatu hari dia bertemu dengan seorang lelaki…

RAYYAN RAIQARL... lelaki yang sentiasa membawa diri. Kecewa dengan rumah tangga ibu bapanya yang gagal membuatkan dia mengambil keputusan untuk tinggal jauh daripada keluarganya. Pertemuannya dengan Wafeen Wardah membuatkan dia jatuh cinta pandang pertama. Sayangnya, gadis yang dipuja kepunyaan orang. Pada awalnya, dia tidak mahu mengikut rasa hati. Baginya, dia bukan perampas kekasih orang!

“Betul… saya single lagi. Saya tengah tunggu awak jadi kekasih saya la…”

“Sorry… saya dah ada kekasih.”

“Tak apalah. Saya tunggu awak putus dengan dia.”

“Hah?”

Tapi segalanya bermula bila dia mengetahu siapa Wafeen Wardah yang sebenarnya. Rayyan nekad, bagaimana cara sekalipun… dia mahu memperisterikan Wafeen! Istilah perampas kekasih orang ditolak ke tepi. Dia tidak mahu ambil peduli asalkan dapat membalas dendam atas sakit yang tertanggung dalam hati.

Mampukah Wafeen Wardah mempertahankan tembok kesetiaannya kepada Daniel Elhan atau dia sendiri jatuh cinta dengan panahan cinta Rayyan Raiqarl? Siapa yang akan patah hati dan siapa pula si pematah hati?

“Tak apalah kalau saya bukan sayang awak... Cara mia, ti voglio bene...”

“Apa makna…”

“Honey, I love you so much. Sayang, saya sangat cintakan awak.”
Lihat Detail

Mencintaimu Mr. Photographer

RM 23

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)

Penulis : Emma Mariam



Detail novel:
Tajuk : Mencintaimu Mr. Photographer
Penulis : Emma Mariam
Harga : RM23.00
ISBN : 9789673652136

Sinopsis Aku dah jatuh cinta dengan Mr. Photographer tu? Hanya satu klik pada lensa kamera hubungan Aira dan Jemy semakin rapat. "Kau ingat kau tu cantik sangat ke sampai aku nak kena curi-curi tangkap gambar kau?” - Jemy

Aira geram. Ah! Photographer tu memang sengal! "Saya nak kerja sini.” – Aira

Kerana impiannya untuk bergelar seorang model, Aira rela menelan setiap perangai berlagak dan panas baran Jemy. Namun, tanpa sedar setiap pertengkaran melahirkan cinta. Orang lain tak kenal maka tak cinta, Jemy dan Aira pula dah gaduh-gaduh baru nak kenal cinta.

"Aku nak dia gayakan rekaan terbaru aku!” Di situ bermula detik di mana Aira, seorang pembantu studio fotografi berubah kepada seorang model.

Cinta yang kian bercambah disemi dengan kata-kata rindu dan sayang. Tentangan hebat daripada Tan Sri Megat Miqdad dan tuntutan kerjaya sebagai seorang model membuatkan Aira nekad menerima Jemy sebagai suami. Sebuah perkahwinan rahsia tercipta. Status isteri kepada seorang photographer turut dirahsiakan. Pahit manis rumah tangga dirasai. Cemburu dan kemanisan cinta membuah rasa bahagia yang tak terkata.

Dugaan dan kesilapan silam menjadi duri dalam hubungan mereka. Aira terpanar bila dituduh hanya mempermainkan perasaan Jemy sedangkan cintanya tiada penghujung. Akhirnya, demi menjaga hati masing-masing, kata perpisahan terbitdi hujung bibir. Namun, tegakah hati melepaskan yang tercinta? Rahsia apakah yang tersembunyi hingga membuat Jemy terpaksa melafazkan perpisahan? Pengkhianatan dan kesetiaan, yang mana satu pilihan mereka?
Lihat Detail

Suamiku Paling Sweet

RM 29
Condition: Baru [New]
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078
Maklumat lanjut tentang buku:
Penulis : Anjell

Reference :Karya Seni

No ISBN : 978-967-0246-84-0

Sipnosis
“Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama,

Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan.

Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun.

Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya

pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya.

“Macam mana cincin ni ada kat sini?” - IZZ

“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA

“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz.

Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya.

Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk

Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya. Dan Qisya tahu satu rahsia besar! Rahsia

yang buat air matanya tak henti-henti mengalir. Rahsia yang buatkan Qisya mahu cium tangan Izz untuk meminta keampunan.

Buatkan dia mahu peluk Izz ketat-ketat sebagai tanda terima kasih tak terkira. Sesungguhnya Izz tahu segalanya.
119.2122
Lihat Detail

Hero Seorang Cinderella

RM 28

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)
Penjual: Karya Seni



119.2122
Detail produk:
Sipnosis
Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…

Sekali pandang, orang mesti cakap dia sesuai untuk Cinderella versi thriller. Dia cantik tapi muka dia beku. Senyum ikhlasnya mahal. Jelingannya tajam mengalahkan pedang. Semuanya hanya untuk menutup kisah hidupnya. Itulah Nura Medina.

Seratus lapan puluh darjah pula dengan heronya. Heronya masih versi Prince Charming. Dia kacak membunuh. Senyumnya ikhlas versi pencair hati. Jelingannya mampu bikin anak dara penasaran. Dan kepulangannya ke Malaysia kali ini bersama satu amanah. Itulah Tengku Ian Uzzam.

Macam mana Tengku Ian boleh menjadi hero seorang Cinderella? Al-kisahnya bermula pada suatu malam.

“Tips. Kalau awak ingat saya malam ni, saya pasti akan selamatkan awak.”- TENGKU IAN UZZAM

Bermulalah misi Tengku Ian untuk mendekati Medina. Terus-menerus si hero selamatkan Cinderellanya. Sehinggalah tersingkapnya satu rahsia.

“Dunia ni penuh dengan ketidakjujuran. Bila dah kena fitnah, 99.9% pilih untuk percaya.” – NURA MEDINA

“In the situation of 99.9% of distrust, I am your 0.1% that will trust you. Always.” – TENGKU IAN UZZAM

Itu janji Tengku Ian. Dan apabila Medina berada dalam situasi 99.9% itu, masihkah Tengku Ian menjadi 0.1% dia? Dan berjayakah Tengku Ian menjalankan amanah yang diberikan? 
Lihat Detail

ISTERI TUAN IHSAN

RM 25

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)



Detail produk:
Sinopsis
Cinta tak kenal siapa... Kalau cinta itu kenal siapa mangsanya, tidak mungkin diva sengal ini jatuh cinta dengan si pakcik tua!

Seroja Irdina, si gadis peminat K Pop. Hidupnya tampak mudah. Siang dia seorang pelajar universiti. Malam... dialah diva berkasut tumit tinggi 6 inci. Berbusana moden bak artis Hollywood dan bertas tangan berjenama. Bergaya dan dunianya penuh warna-warni. Namun, tidak siapa yang tahu perang di jiwanya.

Tuan Ihsan, si kaya-raya yang terlajak usia. Hidupnya bergelumang dengan kisah lama yang penuh duka. Duka itu akhirnya menjadi kepompong menyaluti diri, menghindar hati untuk jatuh cinta lagi. Dunianya hanya ada warna hitam dan putih. Putih untuk, YA. Hitam untuk, TIDAK. Harta dan kejayaan yang dimiliki, malangnya tidak mampu menafikan jiwanya.

Sekeping wasiat dan satu amanah menjadi titik pertemuan antara dua insan yang berbeza...

“Sentuh sikit pun nak marah... atau, you takut tergoda?” – Seroja Irdina “Excuse me? You called that godaan? Don’t flatter yourself missy!” – Tuan Ihsan

Apabila dua dunia bertembung, mampukah si diva sengal semarakkan warna-warni cinta ke atas kanvas hitam dan putih hati si pak cik tua?

“You ingat I tak berani nak lawan cakap you, eh? Oh! You silap besar!” – Seroja Irdina “We’ll see. You lawanlah cakap I. Kita tengok apa akan jadi. Mungkin you benar–benar nak tahu apa yang I boleh buat, kan?” – Tuan Ihsan

Mampukah satu persoalan mudah dijawab si pak cik tua kalau maruah seorang Seroja perlu dibela?

“Seroja, dengar sini. You lebih dari semua itu. You’re very special and dear to me, but...” – Tuan Ihsan “Tapi? Tapi, apa? Jujur dengan I... You sayang I, tak? You cinta I, tak? You nak kahwin dengan I, tak?” - Seroja Irdina

Dan dapatkan Seroja Irdina mendakap jawatan idaman menjadi hak milik kekalnya?
Lihat Detail

Biografi Agung Imam Syafi'i

RM 31
Condition: Baru [New]
Muka Surat: 304

Penulis: Mahmood Zuhdi Haji Abdul Majid

Penerbit: Karya Bestari

No ISBN: 978-967-86-0449-9

(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078

Berat : 580g

Sedikit penerangan tentang buku:
Sipnosis
“Saya tidak pernah melihat orang seperti Syafi’i. Apabila beliau datang ke Mesir, orang memberitahu ada seorang Quraisy datang ke sini.Sewaktu kami pergi menemuinya beliau sedang bersolat.Saya tidak pernahmelihat solat yang lebih baik daripada solatnya.Saya juga tidak pernah melihat wajah yang lebih cantik daripadanya.Apabila beliau bercakap kami merasakan tidak pernah mendengar percakapan yang lebih baik dari percakapannya itu. Lalu kami sangat tertarik kepadanya.” – HARUN BIN SA’ID AL-AIL.
119.2122
Lihat Detail

biografi tokoh orientalis

RM 14
Condition: Used [Terpakai]
Muka Surat: 132

By: Ust. Mohd. Fikri bin Che Hussain
Buku ini menceritakan tentang biografi tokoh orientasi.
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078

Lihat Detail

al-quran,bible & pemberitaan kenabian muhammad saw

RM 15
Condition: Used [Terpakai]
Muka Surat: 155

Writer: AHMAD DEEDAT, ABDUL WAHAB, ABDUL SALAM, dan THAWILAH

No ISBN: 983-098-150-9

(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078


Tarikh Cetakan: 1999

Sedikit penerangan tentang buku:

Perbincangan dalam buku ini menjurus ke arab perbandingan antara Al-Quran & Bible.Ia juga memuatkan dialog yang berlaku di
antara Ahmad Husin Deedat seorang ilmuan Muslim tentang Bible dengan salah seorang Paderi sekitar pemberitaan Bible
tentang Nabi Muhammad SAW.
Lihat Detail

Biografi Syed Mokhtar Albukhary

RM 19.90

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)



119.2122
Detail produk:

Tajuk : Biografi Syed Mokhtar Albukhary
Penulis : Premilla Mohanlall
Harga : RM19.90
ISBN : 9789671157107

Sinopsis

Syed Mokhtar Albukhary merupakan antara hartawan yang terkenal di Malaysia. Namun, tidak banyak yang diketahui mengenai beliau. Biografi ini, yang berdasarkan temubual eksklusif dan penyelidikan penulis, memberi gambaran serba sedikit berkenaan kehidupan masa kecilnya dan keluarganya yang telah menerapkan nilai-nilai yang membentuk peribadinya hari ini.

Penerima manfaat Dasar Ekonomi Baru, satu program tindakan afirmatif, Syed Mokhtar telah mengambil peluang terhadap polisi yang memberi ruang kepada usahawan Bumiputera. Beliau enggan mengguna pendekatan "Ali Baba", melibatkan perniagaan dengan usahawan Cina berjaya yang hanya akan meletakkan beliau sebagai pelabur pasif dan sekadar makan hasil tanpa berusaha.

Sebaliknya, beliau berusaha mempelajari selok-belok dan terlibat sepenuhnya dalam perniagaan yang dimilikinya. Ini menjadikan beliau lebih tabah menghadapi cabaran dan sekaligus muncul antara nama terbesar dalam landskap korporat Malaysia masa kini.

Buku ini juga mengetengahkan hubungan baiknya dengan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, cabaran-cabaran yang dihadapinya ketika era Abdullah Ahmad Badawi serta kesukarannya berdepan liputan negatif media. Keterbukaan dan kejujuran yang ditampilkan dalam buku ini menjadikannya unik dalam konteks Malaysia, sama seperti individu yang dijadikan bahan penceritaannya.
Lihat Detail

bagaimanakah orang jahil menafsirkan al-quran

RM 10
Condition: Used [Terpakai]
Muka Surat: 149

By: Harun Yahya
Buku ini menceritakan bagaimana orang yang jahil menafsirkan Al-Quran?
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078

Lihat Detail

adab sopan dan budi pekerti dalam islam

RM 17
Condition: Used [Terpakai]
Muka Surat: 206

By: Hussin Salamon & Mohd Nasir Ripin
Buku ini mengandungi adab sopan dan budi pekerti yang boleh dikatakan baik didalam islam yang diambil dari Marwan Ibrahim al-Kaysi
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078

Lihat Detail

Mengapa Einstein Percaya Tuhan

RM 15
Condition: Used [Terpakai]
Muka Surat : 65

Buku ini menceritakan kenapa Albert Einstein yang dikatakan orang yang bijak percaya pada tuhan.Buku ini ditulis oleh A.R Syahab dan diterbitkan oleh P.T. Bungkul Indah.
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078

Lihat Detail

Cinta Dari Istana

RM 23.90

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)



119.2122
Detail produk:

Tajuk : Cinta Dari Istana
Penulis : Adah Hamidah
Harga : RM23.90
ISBN : 978-967-365-044-6

Sinopsis
Melangkah lamunan membilang bahagia... Detik itu apa maknanya?

Bukan kehendaknya melangkah keluar dari istana. Tapi dia terpaksa, maka diikutkan juga langkah kaki. Lalu takdir membawanya ke pintu pagar rumah seorang rakyat biasa.

“Okey, Piya. Tapi awak tak rasa ke yang awak ni terlalu muda untuk jadi pengasuh kepada seorang budak perempuan?” Ra’if Arjuna mengasak soalan.

Pengasuh? Tatkala itu bermulalah episod penyamaran, pendustaan yang terpaksa direncanakan oleh Puteri Mahkota Nur Shaafiah demi melindungi identiti diri. Menjadi seorang pengasuh anak kecil atau lebih tepat lagi orang gaji di rumah rakyat biasa itu merupakan satu penderitaan jiwa buat sang puteri. Dia tidak tahu membezakan apa itu senduk dan sudip, jadi bagaimana dia mahu menguruskan semuanya? Mujur saja dia bijak bermain dengan situasi sehingga dia kerap kali terselamat daripada bala yang dicipta tuan rumah, Ra’if Arjuna, duda beranak satu itu.

Bila hati disapa cinta, sang puteri mula menyangkal rasa. Mana mungkin puteri raja sepertinya jatuh cinta kepada rakyat biasa. Pantas dia menolak kata hati. Namun dia tewas pada perasaan cinta dan kasih sayang yang kian bersemi. Misi menawan hati Ra’if Arjuna tidak semudah disangka. Riaknya seperti suka, namun lafaz tidak pernah bersuara membuatkan sang puteri terus-terusan cuba mentafsir hati rakyat yang kerasnya mengalahkan tembok-tembok istana.

Apakah penyudahnya? Haruskah sang puteri melupakan saja atau haruskah terus mengejar cintanya? Atau mungkinkah tiada siapa yang mampu mengubah hakikat kenyataan bahawa tempat sang puteri tetaplah di istana, bukannya di teratak rakyat biasa!

Memangkah mimpi menghitung gembira... Detik itu cinta maknanya!
Lihat Detail

Biografi Muhammad bin Abdullah

RM 45
Condition: Used [Terpakai]
Muka Surat: 463

Sebuah buku yang menceritakan biografi Nabi Muhammad bin Abdullah.Buku ini ditulis oleh Prof Madya Dr. Zulkifli Mohd. Yusoff dan Noor Naemah Abd. Rahman.
(Harga buku tidak termasuk harga pos)
Jika berminat sila sms atau whatsapp 0175182078

Lihat Detail

Seribu Rindu

RM 29

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)



Detail produk:
Sinopsis ZARRA ZAINAL... Hidupnya tidak mudah. Ya, dia terluka, dia kecewa, namun dia tetap bangkit. Maruah yang dicalar Hisham sewaktu dia masih remaja dulu membuatkannya menjadi insan yang lebih kuat. 10 tahun dia bebas daripada mimpi ngeri itu, Hisham kembali. Bertugas di bawah satu naungan.

HISHAM ADLI... Dia terpempan. Tidak menyangka, gadis sunti pada masa silamnya kini ada di depan mata. Dewasa. Paling terkesan, dia masih ingat janjinya terhadap Zarra waktu itu, janji yang dia akan bertanggungjawab. Sekarang? Mana mungkin. Dia sudah ada Kartini. Namun hatinya mula melaung rasa, janji perlu dikota. Dia tekad, Zarra akan dijadikan suri.

ZACHARY... Kali pertama dia memandang, dia pasti yang dia sudah jatuh hati. Dia punya segala-galanya, tapi masih kosong cinta. Zarra umpama bidadari yang membuka segala tunas rasa, membuka kotak Pandora cintanya yang selama ini tertutup rapat. Sumpah, hanya Zarra dalam hati.

Rindu yang datang dan pergi serta airmata yang jatuh mahupun menghilang, Zarra takkan menoleh lagi. Kalaupun rindu yang dilemparkannya jauh seribu tahun, dia masih mahu menunggu. Dia masih mahu menunggu cinta nan sejati
Lihat Detail

Take 5!

RM 28

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)



Detail produk:
Sinopsis
Dengar sahaja tazkirah, pasti terasa membosankan. Tetapi tidak buku ini. Tazkirah 5 Minit (Bukan 5 Jam) insya Allah cukup ringkas, padat, dan warna-warni.

Tulisan bersama Ustaz Dr. Mohd Izhar Ariff dan Ustaz Mohd Hariri Mohamad Daud ini mengetengahkan poin dalam bentuk pendek-pendek.

Selain boleh dibaca pada waktu santai dan lapang, ada halamannya yang dapat di-snap dan kemudiannya dikongsi di media sosial.

Insya Allah mampu dapat banyak 'like'.


Isi Kandungan

Bab 1: Bagaimana Menggunakan Buku Ini
Bab 2: Ruang Tazkirah Efektif
Bab 3: Penyampaian Mempersona
Bab 4: Apa Itu Tazkirah
Bab 5: Mencintai Ilmu
Bab 6: Kelebihan Majlis Ilmu
Bab 7: Tenang dan Menenangkan
Bab 8: 1 Huruf 10 Kebaikan
Bab 9: Bangunlah! Allah Dekat Denganmu
Bab 10: Ajaibnya Sedekah
Bab 11: Allah Maha Pengampun
Bab 12: Sabar Itu Cahaya
Bab 13: Malu Itu Iman
Bab 14: Jadilah Orang Pemaaf
Bab 15: Jangan Marah
Bab 16: Istiqamah di Jalannya
Bab 17: Terlajak Kata Buruk Padahnya
Bab 18: Menjauhi Sifat Nifaq
Bab 19: Doa Mustajab
Bab 20: Berjaya dengan Solat
Bab 21: Solat Berjemaah
Bab 22: Jom ke Masjid
Bab 23: Jaga Solat, Allah Menjagamu
Bab 24: Berbuat Baik kepada Jiran
Bab 25: Adab Jiran Non-Muslim
Bab 26: Salam vs Hello
Bab 27: Adab Bermedia Sosial
Bab 28: Bijak Memilih Kawan
Bab 29: Awasilah Pergaulanmu
Bab 30: Aurat Terjaga, Maruah Terpelihara
Bab 31: Salahkah Bercinta?
Bab 32: Awasi Jerat Percintaan
Bab 33: Hargai Usia Muda
Bab 34: Pemuda Bertaqwa dan Berwibawa
Bab 35: LGBT
Bab 36: Keluarga Bahagia
Bab 37: Ibu Bapa Ditaati, Hidup Diberkati
Bab 38: Anak Sumber Kebahagiaan Ibu Bapa
Bab 39: Galakan Membaca
Bab 40: Panggilan Satu Doa
Bab 41: Rawat Stres
Bab 42: Doa Tidak Diampunkan Allah
Bab 43: Islam Membela Maruah Wanita
Bab 44: Cinta Rasul
Bab 45: Belajar dari Lebah
Bab 46: Indahnya Syurga
Bab 47: Apabila Matahari Terbit di Barat
Bab 48: Islam Nikmat Terindah
Bab 49: Bibliografi
Lihat Detail

Lelaki Halal Untuk Aku

RM 24

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)



Detail produk:
Sinopsis
Berbekalkan hati yang telah terluka dihalau mama kerana khilafnya, Sarrafia meneruskan kehidupan di Pulau Langkawi. Menjadi pekerja di sebuah pusat yang diberi nama Rumah Azirah. Namun setelah dua tahun berlalu lelaki yang tidak pernah dia lupai itu muncul semula dalam hidupnya. Sedang Sarrafia tidak pernah berharap akan bertemu lagi meskipun dia tidak pernah melupakan lelaki yang bernama Adriz itu.

Pertemuan semula dengan Adriz membuatkan hati Sarrafia berdegup kencang semula. Bukan tiada lelaki yang mahukan dia, tetapi Sarrafia tahu dia tidak boleh mendapat lelaki sebaik Noh yang sudah terang-terang mencintainya. Tiada degupan cinta untuk Noh. Hanya untuk lelaki itu, yang mempunyai cerita silam dengannya.

“Saya nak tebus apa yang berlaku antara kita dulu.” – Adriz.

Sarrafia tidak tahu apa yang yang mahu ditebus oleh Adriz. Dia tidak pernah mengharap lagi akan sebuah cinta yang membahagiakan. Hati mama yang terluka kerana perbuatannya menyebabkan dia tidak mahu lagi mengucapkan kata cinta.

“Kalau saya nak lepaskan awak, tunggu Allah cabut nyawa saya dulu. Waktu tu tentulah saya dah lepaskan awak.”
“Niat di hati memang saya tak nak kahwin dengan awak pun, Encik Adriz. Tapi bila setiap malam muka awak saja yang muncul maknanya Allah dah tetapkan jodoh saya dengan awak. Kerana Allah dah bagi petanda, maka terpaksalah saya memilih awak juga.”

Kedegilan Adriz membuatkan Sarrafia menerima apa yang mahu ditebus oleh Adriz. Walaupun dalam hatinya tetap ada rasa yang sukar difahami. Tidak mahu bahagia, tetapi hatinya penuh dengan cinta untuk Adriz.
Hubungan Khaira Wilda dan Hayden Daniel berjalan lancar hinggalah semuanya terbongkar.

Rupa-rupanya Khaira Wilda ialah seorang anggota polis, bukan tukang cuci. Lebih mengharukan, dia sudah bersuami! Terjelepok kehampaan Hayden Daniel saat salah faham itu dilemparkan kepadanya. Terus hubungan cintanya dengan Khaira Wilda ditamatkan tanpa sempat gadis manis itu menerangkan semuanya. Kehadiran Hakimi yang sudah memendam rasa sekian lama, mungkinkah menggugat kedudukan Hayden Daniel dalam hati Khaira Wilda?

Aku memang tak pernah bercinta. Kaulah cinta pertamaku- Hakimi

Saat mengetahui kebenaran yang hakiki, Hayden Daniel sungguh menyesali akan keterlanjurannya memutuskan cinta. Namun segalanya sudah terlewat pabila Khaira Wilda sudah putus harapan terhadap sebuah rasa yang dinamakan cinta…

“Entahlah, Hayden. Saya malas nak ulang balik. Apa yang berlaku sudah pun berlaku dan tertulis. Jadi biarkan saja. Biar masa tentukannya.”
Lihat Detail

Cinta 1000 Bunga

RM 30

Condition: Baru [New]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)



Detail produk:
Sipnosis
Maihanni, gadis cilik sering mencuri hati sesiapa yang mengenalinya. Namun cintanya setia pada Zafrul walaupun jarak dan masa memisahkan mereka.

“Bukan begitu Mai, Zaf terlalu sayangkan Mai sebab itu Zaf lakukan semua ini. Zaf tak sangka lain pula yang jadi,” katanya tulus dari lubuk hati.

Mak Ngah Ros, dendam yang tidak pernah padam pada ibu Maihanni telah mengheret beliau menjadi mangsa tohmahan.

“Orang buat salah mana nak mengaku! Saya bukan cakap kosong! Saya ada bukti! Dekat KL tu, dah bernanah telinga saya ni kak! Semua orang bercakap pasal Hanni. Malu saya kak! Nasib baik akak tak ada di KL, kalau tak akak lagi rasa malu! Kalau arwah ada, lagi bertambah malu sebab anak gadis yang disanjungnya sanggup menconteng arang di mukanya!”

Rezzal, berbekalkan pengalaman hidup yang lalu, cuba mencari suri hatinya. Perwatakan ‘Honey‘ begitu mengusik jiwa lelakinya.

“Jika Honey sudi menerima saya, seribu kali saya sudi menerimanya.” Rezzal meyakinkan Maihanni.

Chef Syamil, peminat misteri yang pemalu. Mencintai Maihanni dalam diam. Dia cuba memikat hati gadis ini dengan kepakaran memasaknya. Mungkinkah Maihanni terpikat dengannya?

Mahanni dalam dilema, di antara Zafrul, Rezzal dan Syamil, siapakah yang bertakhta di hatinya? Sesungguhnya, pilihan yang terbaik itu datangnya dari Yang Maha Esa. Cinta 1000 bunga, kasih itu mekar untuk siapa?
Lihat Detail

Please Marry Me, Teacher

RM 29

Keadaan: Baru [Baru]
(Harga produk tidak termasuk harga pos)



Detail produk:
sinopsis
Pertemuan Noah Mikael dan Hana Carmelia tidak begitu baik semenjak awal lagi. Noah Mikael membenci cikgu baru itu yang dirasakan mencabar maruahnya sebagai ketua kumpulan empat sahabat yang sangat dihormati di Bok Seng High School.

Namun, siapa sangka? Perasaan benci Noah Mikael itu akan bertukar pada cinta. Semakin dia mengenali Hana Carmelia semakin Noah Mikael angau dan tergila-gilakan perempuan itu.

"Hana ... Tak ... tak. Sebenarnya saya lebih suka Nama Kedua anda. Carmelia. Sama seperti bunga. Anda begitu comel, indah dan manis. Itu awak. Saya bersumpah. "- Nuh Mikael.
“Realiti hidup ini tak seindah yang awak gambarkan. Kahwin? Tak mudah, Noah. Perkahwinan itu bukan hanya penyatuan hati kita. Penyatuan dua keluarga. Awak dan saya jauh berbeza.” – Hana Carmelia.

Serius dengan perasaan cintanya, guru bahasa Melayunya itu terus dilamar. Malangnya lamaran itu ditolak mentah-mentah! Namun, penolakan demi penolakan tidak melunturkan semangat lelaki itu untuk memburu cinta Hana Carmelia. Dia sudah berjanji untuk menjadi penjaga perempuan itu di dunia dan akhirat.

"Saya tahu. Saya bukan orang itu. Saya bukan satu yang betul untuk anda. Tetapi saya berjanji kepada anda, Hana Carmelia bt Samsudin. Aku akan menjagamu. Selamanya. Insya-Allah. "

Hana Carmelia pula? Sampai bila dia hendak menidakkan hakikat bahawa pelajar terlebih umur itu sudah menjadi suaminya yang sah? Sampai bila dia mahu menutup rapat hatinya buat Noah Mikael?
Lihat Detail
 
Copyright © 2014. BukaBaju Template - Design: Gusti Adnyana